happy-girl

have a nice time

happy-girl

have a nice time

نیدونم!

 به نام خدا

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net

 

سلام . خوبین؟ منم خوبم. 

راستش اصلا" حوصله ی تایپ کردن ندارم اما دیدم دیگه فاصله خیلی زیاد شد گفتم یه آپ کنم هم شما شاد شین هم خودم!تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

با امتحانا چه می کنین؟ خوبن؟ امتحانای ما که عالین مخصوصا" امتحان جغرافی که خیلی قشنگ پرید . البته فک کنم امتحانای بقیه که پریده فرق داشته باشه اما بالاخره مهم اینه که پریدهتصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com . ما امتحانامون 8 تا 10e . اون وقت می گن امتحانتونو هر وقت دادین فقط اونایی که ماماناشون میان دنبالشون می تونن برن بقیه که سرویسین و خودشون می رن باید  تا ساعت 10 صب کنن.  اکثر امتحانا م خب آسونن دیگه منم که کلا" تموم کنم نمی تونم سر جلسه بشینم زود می دم میام پایین حدودا" به طور میانگین 1 ساعت و رب الاف می شم تو حیاط. آخه این انصافه؟ البته این دو تا امتحانایی که دادم بعدش خوش گذشت. اولیه که امتحان دینی باشه رو زود دادم بعد اومدم پایین دوستامم که اومدن همش با هم حرف میزدن بحثشونم سیاسی بود خب منم که از این جور چیزا متنفرم هرچی گفتم بحث و عوض کنیم و راه بریم کسی گوش نکرد واسه همین منم باهاشون قهر کردمتصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com رفتم تو حیاط بالاییمون یهو پگاه و سحر و دیدم که 3/3 هستن بعد با اونا رفتیم حیاط پایینی ... 

بقیش و بخوام بگم طولانی میشه آخرش دوستای اینا اومدن به ما گفتن که بریم باهاشون بسکتبال بازی کنیم منم که بلد نبودم البته کمی از 8 سال پیش که کلاس رفته بودم یادم بود . خوب رفتیم بازی کردیم خیلی خوش گذشت و این چنین شد که من به بسکتبال علاقه مند شدم. حالا می خوام از تابستون برم بسکتبال البته تکواندوم سر جاش هست! 

امروزم که بعد امتحان زبان که اومدم پایین نزدیک یک رب الاف دوستان شدم که بیان و نگین که تا اومد مامانش اومد دنبالش و رفت . رفتم ببینم درسا و شکیبا کیفاشونو برداشتن یهو دیدم کیف نگین جا مونده!!!!! برش داشتم دادم آنیتا بردش خونشون!!!! بعد شکیبا و درسااینا هم اومدن. بعد چک کردن جواب سوالا با شکیبا رفتیم قدم بزنیم که دیدیم دو نفر دارن بدمینتون بازی می کنن اون جا بود که یه فکری به ذهنمون رسید تصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com کلی(کمتر از 1 دقیقه- مبالغه) بحث کردیم آخر قرار شد من برم ازشون خواهش کنم  که راکتاشون و بدن ما بازی کنیم. اونام که ساده قبول کردن! انقد حال داد انقد حال داد .تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com

خودم می دونم دارم چرت و پرت می نویسم اما دیگه  چیکار کنم همینیه که هست. 

 اگه بخوام درباره ی موضوع روز بنویسم بحث سیاسی میشه آخرشم به دعوا می کشه. تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.comمنم از سیاست متنفرم. از این کسایی هم که میان الکی چرت و پرت می نویسن که بگن ما از سیاست چیزی سرمون میشه حالم به هم می خوره. آخه چند نفر یه غلطی کردن به من و تو چه که بیایم دربارشون اظهار نظر کنیم. خدایی راس نمی گم؟ 

بیخیخی 

دیگه چطورین؟ 

می گم این ماه ماه تولد منه ها تصاویر زیباسازی وبلاگ ، عروسک یاهو ، متحرک             www.bahar-20.com 

یعنی 26 دی. تازه یه نکته ی جالب با توجه به پرس و جو هایی که کردم تو کلاس ما فقط من متولد دی هستمتصاویر متحرک ، یاهو ، زیباسازی وبلاگ ، بهاربیست             www.bahar-20.com چ به ای بابا چاکریم ( مخاطب خاص (2نفر))تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com 

منتظر تبریک هاتون هستم تصاویر زیباسازی ، عکس های یاهو ، بهاربیست             www.bahar-20.com(شوخی کردم اصلا" اشکال نداره کسی تبریک نگه) 

همین. 

نظر یادتون نره حتی شما دوست عزیز 

پ.ن: میگم این قالب جدیدم احیانا" مشکلی که نداره؟ 

 

دوستان یه راهنمایی می خوام. با IP یه کامپیوتر  

 

چیکار میشه کرد؟ شنیدم یه کارایی میشه اما نمی 

 

 دونم. اگه می دونین حتما" بگین. می دونم اینو دیر 

 

 نوشتم اما فوق العاده ضروریه هرکی می دونه بگه. 

 

نظرات 26 + ارسال نظر
نگین# شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:27 ب.ظ

فدای حواس پرتم بشم!!!!!
تولدم مبارک
تولدت مبارک
2 ماه دیگه انشا....چه ربطی داشت راستی تولدارو گفتی؟شیمی زیاد خوندی
من برم خبر بدم
بای

غلط می کنی!!!!!
من زینب نیستما... اشتباه نکن...
_____________________________
اون بالایی یه مردم آزار بود این خودمم(زینب):
2 ماه دیگه؟ بله؟ جریان(قضیه) چیه؟ چیوخبر بدی؟ آهااااان مهشادو؟

شکیبا شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:14 ب.ظ http://happy-time.blogfa.com

سلام..چطوری؟
اولا؛ او آخرش که چ به ای بابا چاکریم رو خیلی خوب اومدی! راستی منظورت از مخاطب خاص نفر دوم چی بود؟!!!
میگم راستی چرا اتفاق امروز و چهارشنبه رو با هم قاطی کردی؟!!!حالت خوبه؟!!
در ضمن اتفاق امروز (ساعت ۱۰) رو هم بگی بد نیست!!!! مردم خوشحال میشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

به این میگن خود نظر تایید کردن!!!!!!!!!!!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به به به به بلدیا! می گم اتفاق ساعت 10 همون دم مدرسه گله رو میگی؟ نه این جا خانواده رد می شن صلاح نمی بینم بگم!
مخاطب خاص هم نگین بود
راستی من کجاشو قاطی کردم؟ بیشتر توضیح بده

تینا شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:04 ب.ظ http://tintinati.blogfa.com

سهلان!

تینا شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:09 ب.ظ http://tintinati.blogfa.com

تفلدت پیشاپیش مبارک!
منم یه دوس دارم که تولدش دقیقا ۲۶ دی ِ ! دقیقا ۱ سال ازت بزرگتره!
حالا تو کلاسمونم یه دختر ِ دیه هس که اونم مث من دقیقا ۳ ابان‌ِ !
خیلی جالبه نه؟!

آره خیلی جالبه.
بابای نگین هم دقیقا" 26 دیه. احتمالا" از من 30 سال بزرگتره!!!

شکیبا شنبه 12 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:16 ب.ظ

زینب اگه یه بار دیگه بگی جریان ها.....

می زنم خفت میکنم

من که گفتم منظورم قضیه است:(

بهاررررررررر یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:08 ق.ظ http://kasandan87.blogfa.com

سلام عزیزم شرمنده یادم رفتت دفعه بعدی حتما خبر میدممم


راستی قالبه جدیدت مبارکککککککک خیلی خومشلهههههههههههههههههه

Amir.a.p یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:47 ق.ظ http://2harfee.blogfa.com

امشب خوشحالم.چرا که وبلاگ های خیلی خوبی دیدم.از این که تا این موقع بیدارم پشیمون نیستم.
به من هم یه سری بزن

نسرین یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 05:39 ق.ظ http://jaeedigar.blogfa.com/

سلام
تولدت پیشاپیش مباااااارک

ایشا... که امتحانات رو خوب میدی
خوب امتحاناتتون می پره

آره

مرد مریخی یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ق.ظ http://www.finisher2597.blogfa.com

سلامممممم
خوبی؟؟؟؟؟

امتحانات چطوره؟؟؟؟؟؟؟

اون وبلاگم بعد از امتحانات باز میشه خودم بسدمش

تولدتم مبارک

امتحانات ما هم خوبن (سلام دارن خدمتتون)

الان نیگم.....(همون دیگه)بعدا قول میدم بگم



راستی از کدوم شهلییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دیگه بلم
بابای

صبا یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:50 ب.ظ

هووووووووووووی پس من چی؟
تولد من ۸ مهره.کادو هم می خوام
شوخی کردم.

نگین# یکشنبه 13 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:31 ب.ظ

جوجه شجره نامه ی منو کشیدی بیرون!!!!!!!
آخه تولد بابام تو وب تو چی کار داره؟!!!!!
من فردا با شما و شکیبا کار دارم!!!!
اگه دیدی حالا من زود با مامانم رفتم خونه!!!!
می مونم با هم می چریم(ببخشید می چرید)
راستی پیشرفت فرانسرو داشته باش!!!انگلیسیم تموم شد حالا نوبت فرانسویه*!!!
bon nuit madmasile(emlasho motmaen nistam(
*راستی یه کلمه افتاده تو دهنم
بعدا" میگم.

نبود؟!!!
آره بمون با هم بچرید منم مواظبتونم.

درسا دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:32 ق.ظ

یعنی تو تولدمنو نمیدونی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟تولدم۱۱مهره ه ه ه ه ه ه.

به جان تو نوک زبونم بود!

درسا دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:35 ق.ظ

قالب جدیدت هم بدنیست.شوخی کردمازطرف من تایید شد

Thanks

ولی الله مهاجر شهری دوشنبه 14 دی‌ماه سال 1388 ساعت 06:58 ب.ظ http://www.ssrad2000.blogfa.com

با عرض سلام و خسته نباشید
وبلاگ بسیار زیبایی داری موفق باشید
منتظر حضور گرم شما در کلبه عشق هستم

:.Big Bang.: سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ق.ظ http://galaxysky.blogfa.com

سلام
۱- تولدت مبارک
۲- بعد از امتاحانا کلی از بچه های دوم راهنمایی و دبیرستانیاتون میان پارک شاهد ۲ شما نمیاین؟؟

اونا الافن . شماهم الافین . به نظر تو ما هم الافیم؟!!!!!!

خوده خودم سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:47 ق.ظ http://www.khodamokhodam.blogsky.com

اولا:
قالبت خوبه
فک کردم اشتبا اومدم!!!
دوما:
ماکه هیش کودوم از امتحانامون نپرید
سوما:
اونجا مدرسس یا پادگان؟!!!!!
چارما:
همه تولداشونو گفتن منم بگم یه وخ دیدی کادویی چیزی گیرمون اومد!!!
منم دوی تیر

تولدتم مبارک
البته پیشاپیش!

اوااااااااااااااااااااه. حالا مونده

شکیبا سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:45 ق.ظ http://happy-time.blogfa.com

این نظر فقط به منظور ابراز وجود بوده و هیچ ارزش دیگری ندارد.
راستی یه گندی زدم تو وبت که برو و ببین!

وای وای وای نگو!
همه رو کنسل کردم حالا تو برو و ببین

علیرضا سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 04:05 ب.ظ http://www.akgeo.blogfa.com

سلام.تولدت مبارک.
ببخشید دیر اومدم.
چه حوصله ای داری تا ده و نیم صبر میکنی.
راستی زیاد اریانو جدی نگیر.

مهشاد سه‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:59 ب.ظ http://www.mahshad-k.blogfa.com

چه جذاب!!!!
نمیدونم راستش IP چیه!!!!

بکس دخترونه چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ق.ظ http://www.2khtaroonha.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااام دوست خوبم خیلی وبلاگ خوشگلی داری بهت تبریک میگم
اگه دوست داشتی به ما هم سر بزن لینکمون کن بهمون خبر بده تا لینکت کنیم
بای

نگین# چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:22 ب.ظ

با آیپی میشه شماره تلفن آدرس و خیلی چیزای دیگرو پیدا کرد.
الان من آی پیم تو ویکیپدیا ثبت شده !!!!

پس تو مدرسه بهم می گی.
یه فکرایی دارم
فکر تلافی(انتقام)

Ar!eF چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:49 ب.ظ http://skysblog.blogsky.com

منظورت از همتون چیه ؟ می شه واضح تر بگی .

کسایی که مسخره می کنن.

درسا پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 10:27 ق.ظ

درباره ی یکی از نظرات:تو هردوتاشونم جدی نگیر

هــــــــــــــــــــی!
البته یکیشو حذف کردم!

بهارررر پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:56 ب.ظ http://kasandan87.blogfa.com

سلام عزیزم من آپممممممممم
حتما سر بزنننن

:.Big Bang.: جمعه 18 دی‌ماه سال 1388 ساعت 11:57 ق.ظ http://galaxysky.blogfa.com

سلام
ادامه ی قبلی..


برای اینکه بتونی چند تا کامپیوتر رو که سیم لن بهشون وصله رو شبکه کنی باید اول از سالم بودن سیم ها مطمئین بشی بعد باید یه سرور (هاب) داشته باشی که سیم لن ها از پشت کامپیوتر به اون وصل شده باشه تا بتونه ارتباط بین کامپیوتر را برقرار بشه .
بعدش باید اسم کامپیوتر را رو طوری هماهنگ کنی که هیچ نام مشترکی بین اونا نباشه
بعدش باید بری داخل کنترل پنل آی پی محلی کامپیوتر ها رو تغییر بدی که اول حتما باید۱۹۲.۱۶۸. باشه بعدش هم برای اینکه مطمئن بشی کامپیوتر ها شبکه شدن بری داخل run و آی پی محلی یکی از کامپیوتر های متصل به هاب رو بزنی اگر reply 100٪f بود یعنی درسته اما اگر غیر از این بود یعنی غلطه..
این مورد توی کافی نت ها و گیم نت ها هم استفاده میشه..
اما برای هک کردن ...
راستشو بخوای خودمم بلد نیستم............

مهیار شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ب.ظ http://1355mm.blogfa.com

عالی بود از الفاظ درخور شان نگارش شود سطح متنت بالا ارتقا می یابد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد